When browsing some of my old photo albums, my eyes caught on some of my photos in the early years in Sabah. It has been 3 years since I stepped on this graceful soil. And I can notice how my self is getting expanding physically over the years.. Am not getting any taller, but am definitely getting wider for sure…

Ni tahun 2009..bersama pelajar-pelajar tingkatan 1 melawat Menara Tun Datu Mustapha..sekarang pelajar pelajar ni dah Ting. 4 dah pun

Masa ni rambut aku style pendek, dan badan rasanya masih ringan lagi..bersama kaunselor sekolah Kak Asnimah yang sentiasa awek muda..

Masa ni dalam bulan Mac tahun 2009. Ni masa lawatan Pelajar cemerlang PMR. Masa ni kami berpeluh sangat lepas panjat bukit untuk ke Canopy Walk di Poring Hotspring.. Sekarang budak budak ni dah habis da sekolah, masing masing membawa haluan hidup masing-masing…cepatnya masa berlalu…

Ni tahun 2009. Masa ni aku bertugas di bilik guru pada sebelah malam, jaga budak budak prep, masa ni aku masih guru asrama dan tinggal plak di bilik kecil di asrama lelaki…muka tension tu!!

Ni time hari raya tahun 2009. Masa ni aku kat rumah lama kakak aku di Balakong, Selangor.

Ni rasa nya bulan June 2010, masa ni aku dekat banjaran Crocker. Saja lepak2 lepas habis kursus KOMSAS BI di beaufort…ambil pada angle i memberikan ilusi kononnya aku kurus..

Posing sikit, nak membuktikan aku masih kelihatan slim..hehehhe

Aku suka gambar ni…Ni masa di Tang Dynasty di ambil pada hujung tahun 2010 masa jamuan akhir tahun sekolah..masa ni dah nampak da betapa kembangnya aku…

Kami posing kat depan lift..mcm macam gelagat..rindu plak suasana macam ni…skrg dah x der da dinner di Hotel, semua dah jadi papa kedana…

Tapi dalam banyak-banyak gambar, ni la gambar yang paling aku suka….Rasa macam ustaz plak, muka plak ada nur masih..suci lagi kalih masa ni…huhuhuh

Down to memory lane. Love the good old days. Love my old figure. How I wish I can return to my original self. But who can defy aging…? Am already old…just embrace for who I am now…

Leave a Reply

