Ragam Budak Budak aku kat pertandingan ping pong

Posted: January 27, 2012 in My Work Field
Tags: ,

This slideshow requires JavaScript.

Ni dah masuk tahun ke-3  aku bawa budak-budak aku bertanding ping pong untuk pemilihan wakil daerah. Kali ni aku dapat bawa kedua-dua kategori Lelaki dan Perempuan secukupnya iaitu 5 orang setiap kategory, berbanding tahun lepas kategori perempuan cuma aku dapat hantar 3 orang jer. Tahun ni katgeori lelaki tidak strong sgt, sebab semuanya new comer. Atlet yang aku penat-penat latih tahun lepas kebanyakan pelajar form 5 yang da habis belajar, ada 2-3 orang form 3 tapi da pindah sekolah. So tahun ni aku terpaksa tampilkan muka-muka baru yang tak der pengalaman sangat. Walau bagaimanapun, budak budak lelaki berjaya gak fight hingga ke quarter final, dan yeah, diorang berjaya gak ke tempat ke-3 dalam kategori kumpulan. Aku bangga ngan korang semua!

 

Bagi kategori perempuan pulak, kali ni kesemua adik beradik Mustapha menyertai pertandingan ni. Mereka ni memang semua pandai main ping pong, rasanya kat rumah diorang ni ada meja ping pong dan mereka selalu berlatih ngan bapak diorang kot, sebab tu aku tak risau sangat bagi kategori perempuan sebab mereka ni boleh fight. Dan ternyata diorang berjaya fight sampai ke final, dan mendapat tempat ke-2 dalam acara kumpulan. tahniah diucapkan kepada semua.

 

Leave a Reply

